VZPOMÍNÁNÍ NA SVÍTÁNÍ

26.09.2010 17:23

Toto je v podstatě moje literární prvotina, bylo to napsáno jako svědectví a už v roce 2002. Objevila jsem to jen před nedávnem a protože jsem tento text neměla zálohovaný, celý jsem jej přepsala, nakreslila obrázky a naskenovala. I po tolika letech je to svědectví pořád aktuální. Všechno, co popisuji jsem skutečně na vlastní kůži zažila, nic není vymyšleno. Přeji vám pěkné čtení a krásné zážitky. Pokud to uznáte za vhodné, dejte odkaz na toto mé upřimné povídání i dalším. Není mi jedno, jak některé "křesťanské" skupiny špiní Pannu Marii, také proto zveřejňuji tento text, i když je veskrze soukromý, ba až intimní... Prosím, nehněvejte se na mně, za moji otevřenost a srdečnou snahu popsat všechno přesně tak, jak se to odehrálo. Měla jsem chuť některé stati poupravit, abych "vypadala lépe v očích čtenářů", ale byl by to podvod a to nechci. Raději budu kvůli tomuto svědectví kusu svého života posmívána.

Drahý Pane Ježíši Kriste, prosím Tě, požehnej všem, kteří budou toto svědectví číst. Naplň srdce čtenářů velkou radostí a nadchni je pro důvěrný život s Tebou, našim Spasitelem, Učitelem a Ochráncem. Amen.

Zpět